неделя, 31 юли 2011 г.

Милијарди долара Није Цоол. Знаш шта је цоол? Основних људских Пристојност

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/3GEDIJI2svY/:

"Бизнис" плакао Духа, цеђење опет руке. "Човечанство је био мој посао. Опште благостање је мој посао; добротворне сврхе, милост, трпељивошћу и добронамерност су све мој посао. Пословање своје трговине су само кап воде у океану свеобухватне мог посла "'- А Цхристмас Царол, Чарлса Дикенса

Знам, знам. Ја сам стари. Горе од тога, ја сам носталгична. У протеклих неколико месеци, ја сам писао о моја љубав за наливпера и традиционалне издаваче и папира књиге, и писма руком , и живе позоришта , као и центру Лас Вегасу . Они који ме прате на Твиттер-у ће имати читали о мој ентузијазам за Нев Иорк Тимес-загонетке, и хотел папир за писање, као и дружење са пријатељима без мобилних телефона.

То је слатко да се симбол Луддите на ТецхЦрунцх - али је исто тако изузетно неискрен. Пишем ове ствари на Туиттер, и на изузетно популарне технологије блогу. Могли бисте исекли иронија ножем.

Истина је, волим технологију. Ретко кад сам отпусти или умање нови гаџет, око или компанија без њега испробавати најмање једном, а ја свакако верујем да - на равнотежу - више технолошки напредних смо постали као друштво, бољи свет постаје.

Па ипак, све више се питам да ли, ради човечанства, то не може бити лоша ствар ако земљотреса долази и савете свих веб 2.0 у море.

Ја вероватно треба да објасни.

Интернет - посебно "Веб 2.0", са својим заједницама и означавање и поновно уједињење и фриендинг и допада - требало је да цивилизује све нас. Идеја је била да се повезивањем цео свет кроз различите друштвене мреже и гужве-потиче стандарде понашања (од угледа оцене на еБаи-у Иелп критике за пса ходалице) - људи би били присиљени да се већи емпатије за, и одговорност према својим колегама човек. Када Ренди Цукерберг седео на бини на ДЛД '08 и рекао нам причу о палестинске и израелске деце је окупио преко њихове заједничке припадности Фацебоок група о фудбалу, сви пролио сузу Веб 2.0 ради - стварно ради.

У раним данима, предузетници иза ових услуга стварно изгледа да верују јеванђеље су проповеди. Свако ко је упознао Крег Невмарк ће сведочити да живи и дише услуга клијентима - одбијеш стицање понуде и опседнутости о томе како његова истоименој Листа може да помогне повезивање заједнице на начин који обогаћују друштва. Када су измислили Гоогле Лари Пејџ и Сергеј Брин заиста сањају о прављењу свету подацима лакше приступа. Џими Вејлс, за све његове фиксације са личним славних, заиста је страствени о слободном и отвореном енциклопедија, а одбио је велики број личних профита да оствари тај сан.

У почетку, Веб 2.0 је изгледало као савршен двосмерна улица. Бриљантан предузетници који искрено желе да промене свет изграђен услуге које смо сви желели да користе. Они су постали богати, и наши животи постали боље повезане. Сви смо у томе заједно.

Фаст форвард само неколико година, међутим, и нешто је отишао врло, врло лоше у том друштвеном уговору. Ми корисници су држали нашу страну договора - савесно означавање нашим пријатељима у вештачки доби фотографије, као и за проверу у у баровима и писање рецензије ресторана. Смо отказан смо наш лист претплате, и уместо тога проводимо дана кликом на пројекције на "познатих личности које изгледају као њихове мачке" или опсесивно праћење Трендинг теме на Твиттер-у. Сам престао да купимо

Няма коментари:

Публикуване на коментар