неделя, 31 юли 2011 г.

Немојте да вас заварају Испразност Метрика

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tI0-sU9vLs8/:

Стартупс воле да се укаже на велике бројеве раст и притисните воли да их објави. Ми смо као криви као било ко други у том погледу: милион довнлоадс, 10 милиона регистрованих корисника, 200 милиона твеет дневно. Раст ових метрика често могу бити знаци вуче (због чега смо их извештаја), али исто тако цесто нису. Важно је направити разлику између стварне метрике и шта Сува Стартуп Гуру Ерик Рис позива сујете метрике.

Сујета показатељи су ствари као што регистрованих корисника, преузимања и сирове прегледаних страница. Они су лако манипулисати, а не нужно корелацији са бројевима које су стварно важне: активних корисника, ангажовање, трошкове добијања нових купаца, и на крају прихода и профита. Ови други су више делотворан метрику. Као Прво коло Цапитал Џош Копелман недавно саветовао на сат Оснивач канцеларије , "реалних података је задржавање и поновите употребе". Стартупс које се фокусирају на стварне метрике могу да своје производе боље, привући више купаца, и да их срећнији.

Важно је да правилно новооснованих инструменту податке они то прате да могу да добију ручицу на прави здравље своје пословање. Ако они прате само сујету метрике, могу добити лажни осећај успеха. Само зато што покретања може да произведе графикон који је горе и десно не значи да има велики бизнис. Мобиле Аппс могао милионе преузимања, али само неколико стотина хиљада активних корисника, или фреемиум сајту могу видети експлозије раст саобраћаја, али једва нешто конверзије да плаћају чланарину.

Многи стартупс, наравно, пратити један сет бројева интерно и селективно деле други скуп бројева сујете споља са новинарима. Најгоре је када новооснованих покушавају да нам терен са сировим раст броја (ми смо до 400%), али без икаквог контекста (400% од онога што, 1.000 корисници или 100.000?). Ми смо увек траже више смисла бројеве, али они нису увек у припреми.

Сујета метрике нису потпуно бескорисне, само немојте да вас заварају њих. Постоје начини да се врате у реалне бројеве из сујете метрике. ВК Фред Вилсон блог данас о својој 30/10/10 правило : 30 одсто преузимања или регистрованих корисника је активно једном месечно, 10 одсто су активни једном дневно, а 10 одсто дневних корисници ће бити максималан број истовремених корисника . То су обрасци он је види у свом портфолију предузећа и новооснованих га бацање.

Стартупс би било боље, међутим, извештавање прави метрике од самог почетка. Сујета метрика може да ухвати корак са њима, нарочито ако се ти бројеви не одговарају реалних бројева. Фацебоок је одличан пример компаније која се фокусира на десној бројева. Чак иу свом факултетски само неколико дана, увек ће говорити о дневним активних корисника (корисници који враћају сваки дан) и колико брзо их је да преузму одређени кампус. Ако више новооснованих би мерио и делите право метрике од самог почетка, ми остали би се фокусирао на њих.

Фото: Скај Самоубиство


Няма коментари:

Публикуване на коментар