петък, 8 юли 2011 г.

Нетвибес дебитује моћан друштвени аналитику платформа за брендове и агенција

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5rtMd8QjaaQ/:

Нетвибес, компанија која пружа друштвеним медијима инструмент табли и вести агрегатори за брендове и агенцијама, је дебутинг моћна нова платформа аналитику вечерас. Нетвибес "нове социјалне аналитике и праћења платформа је лансирање у приватном бета али неће бити доступна јавности све док касније током месеца.

Као што смо писали прошле године, Нетвибес покренуо брзу Контролне табле, који омогућава корисницима да унесите кључну реч на лицу места Нетвибес 'повлачење тренутни инструмент табли који аутоматски прикупља све најновије фотографије, видео записе, вести, храни, резултати претраге, Туиттер разговора и више око те теме у реалном времену. Нова понуда компаније, социјални пакет је бесплатан за брзу производ контролној табли, дајући бренд менаџери способност да прати и анализира у исто време.

Социјални Корпус платформе даје вам отворен приступ за додавање и контролу управо оно што извора (блогова, утицајним, фидове са вестима) да се повуче податке. Плус, Нетвибес има уграђену библиотеку од више од 200.000 оригиналних садржаја храни и апликације које можете изабрати.

Слично Аналитицс платформе као што Радиан6, Нетвибес прати помиње и теме и даје увид у брендова смисла тих података. Ова платформа ће идентификовати трендове, осећања, утицајним и идеје. Можете ископати прилично дубок са подацима као добро. На пример, не само да ће Нетвибес вам рећи ко је ваш врху инфлуенцер јесте, али технологија ће такође показати које су Вам блогу инфлуенцер пишу и шта се око СИАД бренд или производ. И Нетвибес ће одмах створити нова апликација само да анализира те специфичне кључне речи откривено да је један инфлуенцер и пратите их током времена.

Нетвибес такође омогућава да подесите посебне ознаке за праћење одређених помиње из специфичних извора. Нетвибес омогућава менаџерима да створи неограничен број напредних упозорења да аутоматски прате ефикасност кампање, бренд углед, па чак и конкурената окидач акције, као и прилагођавање буџета кампање, билтен одговор или позивајући УРЛ-а. Упозорења се могу послати на било који мобилни уређај у реалном времену.

Док социјални пакет платформу у комбинацији са платформом сакупљач вести је свакако преоптерећености информацијама, могло би да буде свеобухватна алатка за бренд менаџере. Већ многи познати агенције и брендови су већ користе Нетвибес "предузеће које обухватају Дигитас Цоца-Цола, и Л'Ореал. Наравно, предузеће табли није јефтин. Цео социјални пакет и контролну таблу кошта 15.000 долара за таблу подешавање, онда је $ 2.000 месечно.

Али јасно је да велики брендови су гранатирања из новац за производ Нетвибес. И компанија је профитабилна на нето приход основи.


Няма коментари:

Публикуване на коментар