неделя, 3 юли 2011 г.

Снага Повуците

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sP3c71PFkv0/:

Напомена уредника: Овај пост је написао Алекс Рампелл , директор ТриалПаи . Рампелл је редовни сарадник ТецхЦрунцх - погледајте његов претходни поруке гост овде.

Оно што чини е-маил, Фацебоок и Гоогле тако вредне? Одговор: Посета их је у великој мери непотпомогнут, без обзира синапси да пожар у вашем мозгу који чине проверите вашу е-маил, Фацебоок хране, или одлучити да истраживања нешто на Гоогле-у. Другим речима, људи повуците садржај себе, уместо да тај садржај се гурају - или фоистед - на њих.

Најбољи начин гледања на пријава потрошача интернет је као комплекс гомилу "вуче" и "гура". Да не буде ових услова мешати са претходне генерације пусх : "пулл" је нежељена акцију од стране корисника, док " притиском "је тражење од стране продавца / продуцент. Потрошача на крају "вуче" из мобилног телефона или рачунара. Све остало је "гурнуо" до потрошача, преко огласа, е-маилове или друге маркетиншке напоре компаније желе да добију посао и саобраћаја.

Највећи трик који је икада Фацебоок-"повукла" је сама по себи трансформишући са притиском платформе (зависи од е-маил да се удвара корисницима назад) у де факто повуците платформу. Фацебоок тоутс да 50% + од својих корисника за пријављивање на сваки дан, и мој претпоставка је да велика већина то урадили без навело. Притисните је и даље вредно, али једноставно допуњује масивне повуците да је Фацебоок развио.

Зашто је Повуците тако од суштинског значаја за интернет компанији? Пресецају снаге људске психологије и економије.

Прво, психологија: размислите о томе како већина људи мрзе се "продао" да. "Бити продата" је форма пусх. Потрошачи добијају стотине нежељених понуде и у исто време да их сваке недеље. Они уче да подесите ове солицитатионс напоље, поготово ако нису у куповину начин размишљања. Релевантност је функција понуде-потрошача уклапају параматеризед временом.

Друго, економије: повуците платформа не треба да троше новац да достигне или стекну купаца; притиском платформу ради. Фацебоок маркетинг троше по кориснику мора бити најмањи од свих компанија познатих човеку. Наравно, Фацебоок је суштински вирусне и натоварене мреже ефекте, али непотпомогнут повуците феномен је од кључног значаја за доминантност Фацебоок.

Вредност повуците није само за потрошачке компаније. Свака Бизнис-то-бусинесс фирме зна вредност "захтев генерације": катализатор "повући" од стране купаца. Најбржи и најјефтинији продаје циклуса почети са повуците стране потенцијалних корисника.

За било коју уеб предузећа, подстицање Повуците је од суштинског значаја за стварање вредности и ангажовање. Не постоји мањак од велике апликација и невероватна технологија, које стагнирају због недостатка повуците Али највећи економски успех да буде "пулл" платформа је да постане механизам на основу кога, "пусх" компаније морају ангажовати са публиком, плаћају лепо да. урадили. Ово очекивање је разлог зашто се компанија као што су Твиттер се вреднује у милијардама са минималним приходима.

Ево неколико начина размишљања о подстицању повуците:

План Око Догађаји

Гроупон Сада је Гроупон покушај да додате Повуците своје традиционално Пусх услуге. Желим да једе, где да идем? Гроупон. Свако људско жеља је природна тенденција повући. Бити "први одговарача" да људска жеља је невероватно вредан.

Пронађи Ван Аналогије

Већини облика повуците уклапају унапред друштвени образац, по коментар на "људску жељу" изнад. Пре него што Гоогле-у, људи су телефонски именици (непотпомогнут) да нађете услуге. Пре него што е-маил, људи би да провере своје поштанске поштанско сандуче, углавном у датом тренутку (после маи

Няма коментари:

Публикуване на коментар