неделя, 3 юли 2011 г.

Када је Гоогле Кругови Цоллиде

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/xJ2UW4IP4Wg/:

Напомена уредника: Гост писац Роцки Агравал блогови на редизајну и Туеетс @ ракесхлобстер .

Волим да створи. Можете да пронађете садржај направио сам на мом сопственом блоговима , ТецхЦрунцх , Фацебоок, Твиттер , Флицкр , Куора , Еверитраил , Намесаке , Иелп , четвороугао , ИоуТубе , дискус , запалити и ФлиерТалк . Да направим више садржаја него што огромна већина корисника интернета.

Ја активно размишљам о томе како за креирање садржаја и право публику за то. Када сам планинарење, узимам слике траилхеадс, виљушке и остале ствари које су визуелно незанимљива. Ја такође носе ГПС са мном тако да сам прецизно да географским ознакама сваку слику . Ја то радим јер је то вредно Еверитраил корисника у одређивању како да подигне траг. Када додам слике са пешачење на Фацебоок, те путање слике нису укључене. Да, ја сам будалетино .

С обзиром на ниво контроле који Гоогле + нуди, ја би требало да буде одушевљен са овом великом нови инструмент. Али нисам.

Она решава погрешан проблем, нарочито са Гоогле-кругови , Гоогле + функцију која вам омогућава да деле различите ствари са различитим групама људи. И то не учини ништа да реши највећи проблем са друштвеним мрежама данас: повећање сигнал шум.

Достизање праву публику

Гоогле је апсолутно у праву када каже да постоји више кругове у животима људи. Сигурно постоје многе у руднику. Начин на који сам га решио до сада је само користе различите друштвене мреже за различите друштвене кругове. Ја сам опрезан о томе ко сам прихватити у различите групе. На пример:

  • Фацебоок Генерално сам да сте се срели лицно и да ће размотрити пријатеља у широку дефиницију речи.. Ово укључује насумично пријатељима, сарадницима прошлости и садашњости, друговима, пријатељима-на-пријатеља. Ја не прихватам захтеве пријатеља од непознатих људи, или сам само једном срео на конференцији за новинаре.
  • Твиттер. Очигледно свако је добродошао да ме прате. Ја ћу пратити људе који се баве темама ми је стало.
  • четвороугао сам рок фоурскуаре пријатеље на људе који сам срео и ја сам вероватно да проводи време са.. Од мојих пријатеља на Фацебоок-у, који су такође на фоурскуаре, ја сам само фоурскуаре пријатељи са пола од њих.
  • ЛинкедИн Информације о потрази за послом, развој бизниса и запошљавања људи.. Прихватам ЛинкедИн захтева од људи које сам радио, партнерским компанијама, људи са којима сам сусрет на конференцијама, итд

Ово раздвајање је такође чини много лакше за мене да се обезбеди да садржај не би деле на ина

Няма коментари:

Публикуване на коментар