неделя, 3 юли 2011 г.

ФБИ прислушкује Хемингвеј

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/HD5IPAOtFx0/FBI-Wiretapped-Hemingway:
Хју Пицкенс пише "На педесету годишњицу смрти самоубиство аутора Ернеста Хемингвеја, његов пријатељ и биограф АЕ Хотцхнер пише у НИ Тимес-у да човек који" стајала свом терену против пуњење воде бизона, који је летео мисијама широм Немачке, који су одбили да прихвате најраспрострањенији стил писања, али трајан одбацивање и сиромаштва, су инсистирали на писање на свој јединствен начин, овај човек, најдубље пријатељу, плашио - страх да је ФБИ је за њим, да је његово тело распадала , да су његови пријатељи окренули на њега, да је живот више није опција. " Усред депресије и на лечењу у болници Сент Мери у Рочестеру, Минесота, Хемингвеј је био убеђен да је његова соба је била досадних, његов телефон прислускује, а сумња да је један од приправника је хранио Деценијама касније, као одговор на. Слобода информисања петиције, ФБИ објавио свој Хемингвеј фајл је открила да почиње у 1940 Ј. Едгара Хувер је стављен Хемингвеј под присмотром, јер је био сумњив Ернеста активности на Куби.. надзор наставио све до ограничавања његове слободе у болници Сент Мери у , што је вероватно да телефон ван своје собе прислускује на крају крајева. "У годинама после, ја сам покушао да помири Ернеста страх од ФБИ-ја, који сам нажалост погрешно проценио, са реалношћу ФБИ-ја фајла, 'пише Хотцхнер, аутор Папа Хемингвеј и Хемингвеј и његов свет. "Сада верујем да заиста осетио надзор, и да је значајно допринео његовом бол и самоубиства."

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар