вторник, 14 юни 2011 г.

Питајте Сласхдот: Веб сајт Софтвер за уређивање на дуге стазе?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5IseBff6_Kc/Ask-Slashdot-Web-Site-Editing-Software-For-the-Long-Haul:
Моусер пише "Изгледа да не можемо ослонити на софтвер, а посебно Веб софтвер за уређивање сајта, да постоји на дуге стазе Сваки пут када сам се ослањају на нешто, потребно је само пар година пре него што добије разнели.. Сам користио ГоЛиве су неки пријатељи корисника ЦиберСтудио пре него што је добио прогутао као ГоЛиве-ом из Адобе Оба добио разнели.. сам на крају користи Аппле-ов Мац почетну страницу. Он је добио разнели. и замењен са иВеб сам тада користи иВеб., која је хостована на МобилеМе, и Аппле само је убио поново, заједно са хостинга Дакле, као што сам припрема за кретање моје ствари на разним Веб локацијама, на свој сервер (спољне)., ја се питам какву врсту визуелног едитора сајт (ови) могао сам да користим, за дуго вући. ја "м прилично болестан промене алата сваке друге године, и као програмер, да ли би радије провести своје време уређивања мој сајт него код се свака сугестија."?

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар