вторник, 31 май 2011 г.

Старији грађани чекају на Тацкле Фукушима

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Qjv5COLsBJ8/Senior-Citizens-Lining-Up-to-Tackle-Fukushima:
Неки су их у односу на камиказа, али је више од 200 старијих добровољаца који желе да очисти Фукушима електране кажу да су само бити практичан. 72-годишњи пензионисани инжењер Иасутеру Јамада каже:.. "Ја сам 72 и у просеку вероватно имају 13 до 15 година и отишао да живи чак и ако су били изложени зрачењу, рак може потрајати 20 или 30 година или више да се развије Због тога нас старији имају мање шансе да добију рак. " До сада Влада оклева да дозволите волонтера у електране, али Јамада а други су лобирање за право на помоћ у чишћење. Он каже:.. "У овом тренутку могу да кажем да сам разговарао са многим кључним Владе и Тепцо људи, али сам ја жао не могу да кажем више у овом тренутку је на путу, али је врло, врло осетљив питање политички. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар