понеделник, 28 март 2011 г.

Строго бизнис? Лични туеетс да докази више "кредибилни"

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/wCOk7CAsV24/social-tweeting-professors-seen-as-more-credible-than-scholarly-ones.ars:

Они који користе Туиттер рачуне како за лични и професионални сврхе често се питају да ли су штетне њихов кредибилитет са смешно анегдоте и социјалне туеетс. Према студији објављеној у марту питању учења, медија и технологије, међутим, одговор на то питање је одјекује "не".

Уместо тога, студенти сматрају да инструктори који чине туеетс социјалне и више него веродостојан инструктора који остају строго пословни, кредитирање подршку идеји да знајући прави човек иза Туиттер поток помаже људима да се осећају више уверен лица способности које.

Аутор Елизабетхтовн колеџ професор комуникација Кирстен Џонсон и додипломске студената Џејми Бартолино, рад испитује како студенти перципирају професора када су следе своје друштвене медије исправке на Туиттер. У раду се односи на пет "фактора кредибилитета" идентификованих у студији 1974: надлежности, карактер, друштвеност, прибраност и додатне особине.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај пост


Няма коментари:

Публикуване на коментар