понеделник, 28 март 2011 г.

Питајте Сласхдот: Како бирате Виндовс лаптоп?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_UGRSdObrCs/Ask-Slashdot-How-Do-You-Choose-a-Windows-Laptop:
јфрухлингер пише "Ја сам Мац-Када наш момак 2004-ере оперативног система Виндовс КСП лаптоп који је пре свега користи моја супруга, умро је прошлог лета, ја сам добио нови МацБоок Про и она је наследила моју даље сервицабле 2008 МацБоок-Али.. након отприлике шест месеци, она није навикли на њега, и жели Виндовс машини немам идеолошки проблем са овим - то би било њен рачунар, а ми смо добили нешто новца далеко сакривеног да плати. . то, али покушава да одаберете један је мој посао, и ја наћи цео процес збуњујуће Аппле-ов производ диференцијација је одличан у победи парадокс избора -. имате неколико база модела, разлика између што је сасвим очигледно, а ви можете да прилагодите сваки Виндовс свету изгледа сасвим другачије.. Чак и када сам се појавила на продавца за Виндовс лаптопа (нешто што нисам урадио још), сваки чини се да Збуњујући низ линија производа са сличним спецификацијама Често модела. које пронађете у продавницама електронике или канцеларији снабдевање које изгледају обећавајуће у погледу форми су ексклузивно за оне продавнице и не могу се наћи на мрежи Очигледно људи не крећете овај процес., али ја сам само осећај из моје дубине. Како би Сласхдоттерс идем брање солидну, основни лаптоп за Веб сурфовање и уређивање документа која неће бити превазиђен за две године? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар