сряда, 5 януари 2011 г.

Защо BioWare's Star Wars MMO може вече да е твърде късно

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9GO42lZhtIA/story01.htm:
След обявяването на Star Wars: The Old Republic, много геймъри се надява, че високото си бюджет, уважаван екип развитие и богата вселена ще бъде достатъчно, за да осигури истинско предизвикателство за непреодолима сила WoW. Становището на парче 1up прави случая тази възможност на BioWare да направи това, вероятно вече са преминали. Като цитира: "Докато EA и BioWare Austin имат конски сили, необходими за най-малко привлече още с света на Warcraft все пак, това, което сме виждали до този момент е обезпокоително конвенционални - дори родова - като се има предвид милиони се изливат в развитието Вземете отваряне райони. около Tython, които Майк Нелсън описва в последния си преглед като "рудиментарни", поради малко по общи им, раздробява задвижване търсене дизайн. бягане около убийството на определен брой "Flesh Похитителите в сравнително тихо и спокойно село, не изглежда особено епична, но това е на път BioWare Austin изглежда като с отварянето области за джедаи -. това, което със сигурност ще бъде най-популярните класове, когато Старата република е освободен ... реалната загриженост, обаче, не е толкова в В търсене на дизайна като в очевидно желанието BioWare Austin да играе следват лидер Всеки път, когато нещо става голям хит - било то филм, игра или книга - винаги има един луд катеря да отговори на формулата;. в света на случая Warcraft, тази луда надпревара е бил тук в продължение на шест години. "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар