петък, 31 декември 2010 г.

Попитайте Engadget: най-добрия саунд система / SoundBar за около $ 100?

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2010/12/30/ask-engadget-best-sound-system-soundbar-for-around-100/:
Ние знам, че имаш въпроси и ако сте достатъчно смели, за да поиска от света на отговори, тук е на изхода за това. Тази седмица Попитайте Engadget въпрос идва при нас от Колин, който се нуждае от неговите задръствания по евтини. Ако търсите да изпратите запитване за себе си, пишете ни линия, поиска [в] Engadget dawt] COM [.
"Аз се търси приличен набор от тонколони, които могат да изгони доста добър звук. Идеалния случай, щях да се използват тези в спалнята, най-вече за гледането на телевизия и Xbox игрите. Нямам нужда от нещо твърде мощен, колкото аз съм Липсата на гигантски стая със звук нищо. Чувал съм добри неща за Logitech опаковка комплекти, но съм чувал, че са големи soundbars компактен: алтернативи. Аз съм отворен за почти HTIB, soundbars, и т.н., но се надявам да похарчи около $ 100 или по-малко. Благодаря! "
Ние знаем, търсите да захванете пари, за да вземат това специално някой по фантастично глоба датата утре. Ние го получи. Но тези дни, $ 100 може действително да купите доста добри. Бихме ехо тези положителни сигнали за опаковка комплекти на Logitech, но ако някой има някакви други ресурси, коментари са отворени по-долу.

Попитайте Engadget: звукова система / SoundBar за около $ 100? Най-добрите първоначално се появи на Engadget на Чет, 30 Дек 2010 22:33:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink | | Email този | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар