сряда, 26 октомври 2011 г.

Шта Виндовса КСП десети рођендан значи за вас?

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/ihATyMqo0AY/what-does-windows-xps-ten-year-anniversary-mean-to-you.ars:

За све широку примену и удео на тржишту, никада нисам волео Виндовс КСП, а то никада није водио на било који систем сам власништву. Ја заглавио са Виндовс 2000 до издање Виндовс Сервера 2003, купио лиценцу за тај-био сам програмер у то време, и морао сам приступ ИИС 6-и користе га као десктоп систем док издање оперативног система Виндовс Виста, пребацивање чим сам могао да купи. Нисам могао да поднесем Месец-Било је тако лоптаст и Блобби, тако погрешан-органски, тако да дречав-али ја волео Акварел тема које је Мицрософт користио за време бета оперативног система Виндовс КСП, и тако прописно закрпе оперативног система Виндовс Сервер 2003 да ме пусти да користе тему Акварел .

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар