сряда, 26 октомври 2011 г.

СкимЛинкс харнессес Линкови Атму стицања до Снага СкимВордс 2.0

Занимљиве вести о УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/kY3hHYX9joE/:
Screen Shot 2011-10-26 at 12.37.04 AM

Један од најпопуларнијих начина за издаваче да уновчите свој садржај - осим основне банер и АдСенсе огласи - да ли кроз партнерске програме. То су често транспарентан за корисника: ћете кликнете линк на онлине продавница, а ако купите нешто, издавач добија проценат куповне цене (сваки програм варира мало, али то је стандардни начин они раде).

Наравно, пријављивање за сваки од ових програма се раде. СкимЛинкс је Великој Британији компанија која помаже издавачима уновчите своје садржаја уметањем аутоматски ових аффилиате линкове, а данас је обуздавање недавно куповине који ће један од својих производа знатно ефикасније (и корисно за ширу скуп веза).

Покретање чини два главна производа. Први је његов имењак СкимЛинкс, која ће идентификовати сваки линк који је било укључено у садржај издавача и аутоматски га конвертовати у аффилиате линка кад год је то могуће (ово чува издавача муке да морате да се пријавите за аффилиате програми са сваким трговац). Други производ је СкимВордс, који ће аутоматски убацити линкове партнерске у садржај, чак и када су те речи већ није повезана на првом месту. Тако, на пример, ако сам поменуо од 32 ГБ иПад у овај пост, речи '32 МБ иПад "ће аутоматски бити конвертован у везу указује на, рецимо, Амазон.

Компанија је покренула други производ у јуну 2010. Али је имао један велики проблем, према оснивачу Алиша Наваро: оригинални имплементација захтева СкимЛинкс особље ручно да одобри неке делове процеса (другим речима, они би проверили да линкове који су се генерише смисла у контексту). Што на крају није скали као предузеће изгледао да истражују више вертикалама.

Да се ​​ситуација поправи, СкимЛинкс стекао конкурентске фирме под називом атма Линкови, који је пришао овај проблем на другачији начин. Уместо да се ослањају на људе да одобри ове креиран аутоматски линкови, Атму Линкови изгледало да аутоматизују цео процес, користећи семантичка анализа и листе од 20 милиона производа које различите онлајн трговаца да одреди шта би могло бити повезани. Ова функционалност је оно што покреће СкимВордс 2.0, а Наваро каже да ће његова повећала ефикасност омогућити компанији да се прошири на додатних вертикалама које ће укључити начин, потрошачке електронике, ауто, и стил живота линкове.

Нови производ је такође постаје мало затезања лица, које можете видети у наставку - моусинг преко линка ће приказати пун назив повезан производа, заједно са линковима на више различитих продавнице где је она доступна за куповину.



Няма коментари:

Публикуване на коментар