събота, 17 септември 2011 г.

Ја сам Остављање ТецхЦрунцх. Ево и зашто.

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZTNRTxgEK3w/:
image008

Тако да сада, после мање од пет година, можете ићи горе на стрмим брежуљку у Лас Вегасу и изглед Запада, и са правом врстом очију можете скоро видети високог водостаја-то место, где талас коначно разбио и ваљани назад - Хунтер С. Тхомпсон, Страх и гнушање у Лас Вегасу.

Ја ћу право дођете до тачке: ово је моја последња порука на ТецхЦрунцх. И то је мој оставке. Први оставке које сам икада написао, у ствари. Обично добијем отказ.

За оне који су после недавног ТецхЦрунцх драме , овај пост неће доћи што више изненађење. Нешто више од недељу дана пре сам написао да, уколико Мајк Аррингтон је било дозвољено да изабере његовог наследника, као уредник ТецхЦрунцх, ја бих више не пишу за сајт. Наравно довољно, прошле понедељак, изјава од АОЛ- најавио Ерик Сцхонфелд као нови уредник.

Много страних посматрача претпоставити да Сцхонфелд, који је са ТецхЦрунцх од 2007 , био је Мајк избор да преузме. Али, у интересу транспарентности, важно је да се разјасни шта се заиста догодило. Истина је, Ерик је био Аријана Хафингтон је избор, а не ТецхЦрунцх је.

Оно што сам знао је прошле недеље, али могу само да пишу сада, је да док Хедер, Мајк и других виших уређивачку сарадници су правили постоље за Веб локације уређивачку независност од Хуффингтон Пост, Ерик рез страну баве Хафингтон да му гарантује врхунски посао некада Мајк је нестао.

Иронија је да су Ерик остала јака за само неколико дана, он би да буде именован ионако привремена уредник, уз благослов Мајк. Мајк и Хедер су чак и с обзиром Ерицк за Посао на неодређено време, али је забринутост у вези његову способност да задржи (у Фред Вилсон речи ) ТецхЦрунцх је " шепурење ". Мајк су сматрали да садашњи уредник Сара Лејси може бити бољи избор: она има право личност - и извора - за посао и она заправо живи у Силицијумској долини (Ерицк је са седиштем у Њујорку). Нажалост, она је такође далеко за четири месеца, на породиљском одсуству.

Чудна ствар је да Ерицк познавао све и сваког на ТецхЦрунцх га подржали, барем за привремену улогу. Па ипак, када је Аријана зове, одговорио је. Мајк и ја говорио на време и он ми је дао да на договор: "у тренутку Ерик је почела преговоре са Аријана уместо да стоји чврсто са остатком нас, постао ништа више од кућног љубимца Арианна је. Све наде за независност са њим на води постао изгубио ". (Мајк ме је питао да наше разговоре поверљиве док се ситуација је решена.)

Не три дана после његовог именовања, Ерик је своје прве етике откривања као новог уредника ТЦ-а - инсистирајући на томе да Мајк није играла никакву улогу у избору ТецхЦрунцх пореметити финалиста. Отворено речено, то није истина - као Мајк је морао да се разјасни у коментарима ...

"Ерик ... Молим вас будите опрезни да даје изјаве у моје име. И не заборавите да

Няма коментари:

Публикуване на коментар