сряда, 7 септември 2011 г.

Зуцк Нови омиљену песму Лириц: "Да је сан који сам је краљ. Пробудио сам се, ипак краљ. "

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Be5EBC-6TV8/:
Screen shot 2011-09-06 at 1.41.06 PM

Дана после хеадлининг Ванити Фаир-а "Нови јединица" листи за другу годину за редом, Фацебоок ЦЕО и ВРЕМЕ Личност године Марк Зуцкерберг је ажурирао свој Фацебоок статус следећим нешто макијавелистичко лирске Еминем песма, "Да је сан био сам краљ. Пробудио сам се, и даље краљ "у којој, додаје се у коментару" Омиљени лирска у неко време. "

Ок ок, тако Цукерберг вероватно не значи ажурирање у очигледно, личне, тако ... Али и даље удружење је занимљиво, јер у овом тренутку мало постоји оспорава да ли је Фацебоок је оснивач краљ друштвеног умрежавања, а можда чак и интернет.

Иако смо већ знамо из његове јавне Спотифи профил да Зуцк <3с Греен Даи и Лади Гага, песма наведени овде храбрије (и псовка-попуњено) карту, сарадња између Еминем, Бруно Марс и Роице Да 5'9 "ван ЕП пакао: наставак.

Цео стих еминем је лажна порука мрзитељи, репер је храброст долази кроз у изјавама као што су "... мој Ово реп игру за краве", и на крају стиха у "" Па им дозволите ... подигне јер сам дошао са 5'9 ", али Осећам се као да сам 6'8 ".

Забава чињенице: према Интернету, Цукерберг сам је такодје око 5'9 ". "упаљачи" лирицс анд Мусиц Видео испод.

Упаљачи феат. Бруно Марс текстови:

[Хор - Бруно Марс:]
Ово је за тебе и мене живимо наше снове
Смо ми у праву, где треба да будемо
Са мојим руке широко
Сам отворио очи,
А сада све што желим да видим је небо пуно упаљача
Небо пуно упаљача

[Стих 1 - Еминем:]
У време чујете ово, ја ћу већ у спирали горе.
Ја никада не би урадио ништа да вам кукавице јеби мој свет горе.
Ако ти је, ја бих патка или се ударио као муња.
Бораца, наставимо да се боримо, ставите упаљачи до тачке 'ем небо ух
Да је сан био сам краљ, ја сам се пробудила, и даље краљ.
... Мој овој реп игри за мужу (Мартин Лутер Кинг)
До 'нико други, чак ми је јебено док осећа "да ме убије.
Заклињем се Богом да ћу бити јебено Иллест у ову музику.
Постоји или је икада бити, не слажу? Слободно.
Али, од сада, одбијајући да икада одустане. Једино што сам икада одустао, користи
Нема више изговора, опростите ако ми је глава превелика за овај објекат.
И извините ако сам самоуверени убости, али ви славине су клизав.
Поппинг срање о томе како сте живели свој живот око ЦРОЦК гована.
Ко вам је Дицкс трина 'клинац, Флип курац сте супротно.
Сте остали исти јер славина уназад је и даље кцоц вас прицкс!
Волим када кажем 'их гурају да узрок није било тако давно када Маршал рекао .. јер он није могао да смањи сенф, скупити до фази ништа мозга.
Јер он је зујање пробудио из тог зујање, и сада се питате зашто он то ради?
Како он то чини, није било јер је он имао. Да ли је то заокружено око главе?
Чекајући да падне мртав, зар не?
Или је то изазвати неке женке га отписали?
Мало Хусси дупе, курац је претпостављам није битно сада зар не?
Шта има везе, шта је потребно да га добијете преко вашег дебљине лобање.
Да је ово, неки ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар