вторник, 2 август 2011 г.

Питајте Сласхдот: Коришћење кода са истекао патент?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zWTtG2QLffg/Ask-Slashdot-Using-Code-With-an-Expired-Patent:
крухфт пише "Недавно сам био радиш неке истраживање Генетско програмирање и пронашао библиотеку кроз блогу који изгледа да би била корисна Након разматрања преко кода и лиценце, открио сам да је ово први део кода сам видео да је заштићен. патентом, издат 19. јуна 1990 сам прочитао да се патенти траје 20 година, што значи да патент да је ово код се односи на је истекао.. Да ли постоји било који начин да будем сигуран да користите овај код није заштићен од било ког патента Тролл напада ако одлучите да га користим? Да ли би поновно писање кода ми би од кршења било које друге патенте који би могли имати у вези аутор коришћење таквих алгоритма ли код прелазе у јавни домен, након истека патента? " Напомена за Цхроме корисници: изнад линка ("Библиотека"), ради за мене у Фирефоку, али не иу Цхроме-на Линук-у; ИММВ.

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар