събота, 4 юни 2011 г.

Питајте Сласхдот: користи за мале кућне канцеларије сервер?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/iFi4vVJpkZU/Ask-Slashdot-Uses-For-a-Small-Office-Server:
рагнвалдр пише "Ја сам ИТ момак" за канцеларију десетак људи и када сам то рећи човек,. мислим да сам једини овде који могу да користе Гоогле довољно добро да схватите како да ствари функционишу Имамо 500 ГБ Мац-сервер са Дробо. 6ТБ са простора прилогу До сада су све то сервер не се резервне копије података, и желим да га мало више користан Ми такође имамо ФилеМакер Сервер на њега, који имам.. тек треба да науче како се користе на свим, а камоли да ефикасно Било који сугестија да ова машина мало више користан. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар