вторник, 28 юни 2011 г.

У фокусу: Питај Арс: Помоћ! Морам ВоИП услуге за мој Виртуал Оффице!

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/88MHnRjUYdA/ask-ars-what-small-business-voip-service-is-right-for-me.ars:

Године 1998, Питај Арс је рано карактеристика тек покренутог Арс Тецхница. Сада, као и онда, то је све о Ваша питања и наше заједнице одговоре. Сваке недеље, ми ћемо копају у наше питање торбу, пружамо нашим сопственим узети, а затим тапните мудрости наших читалаца. Да поднесе своју питање, погледајте наше корисне савете страна .

П: Недавно сам отказ мој стари посао у великој компанији и почео да ради за покретање. Покретање је 100 одсто виртуелни (немамо канцеларију, и сви раде од куће), што је супер, јер волим радим конференцијске позиве у мом боксера. Али мана је да ми недостаје неки аспекти од мојих старијих, не-виртуелни посао. Конкретно, сви смо имали фиксне телефоне са одличан квалитет звука, говорне поште, као и екстензије-уобичајене функције телефона које сви очекују у канцеларији посао.

Али сада сам заглави користећи мој мобилни телефон, који пада позиве када сам у мојој кући, или мој лични фиксне, које сам веже сатима на крају (ово дискови моја жена орахе). Недавно сам поцео да тразим посао у ВоИП услуге, и мислио сам можда Арс би неки увид постоји, јер ви момци виртуелне компаније као добро. Било која мисли?

Добра вест је да можете заиста наћи ВоИП провајдера који вам даје све могућности које сте навикли са старог канцеларијског телефона продужетак бирање, гласовне поште, каталога и сл Лоша вест је да је проналажење пристојан ВоИП услуге за покретање или пословни је много као што је куповина новог мобилног телефона. Постоји много опција које можете изабрати, а са безброј додатака и цене планова, може бити тешко да им кажем осим.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар