неделя, 8 май 2011 г.

Нелојална и неуравнотежен

Занимљиве вести о УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jSexAAurL-8/:

Копање се испод планине ствари овог викенда, ја сам безнадежно иза себе. Откривање: радим у салесфорце.цом, раде невероватне ствари које не могу да кажем ништа о томе.

Очигледно, Технологија штампе је живахан са контроверзе у вези даље успех Мајк Аррингтон је у ствари рекао шта мисли. Откривање: Ја сам велики фан свега Мајк нема, а посебно његова вештина на Реинвентинг медија. треба Сматрао сам потпуно пристрасан у том погледу, и требало би да попуст све што сам рекао у складу са тим.

Гледајући уназад током протекле седмице на ТецхЦрунцх, неколико тема појавити. Прво, постоји невероватна количина ништа не дешава од стране Аппле, Гоогле и да је компанија на север са Виндовс ствар. Аппле је очигледно креће ка иде облак велики пут. Откривање: Волим све Аппле-нема, и зато сам потпуно пристрасан према својих производа, стратегије, па чак и начин понашања као што су Ауто-замене "своје" са "је" чак и када се никада не значи "да је" око 97 одсто времена.

Гоогле је очигледно спрема да не објави нешто о својим социјалним медијима стратегију на свом Девелопер конференцији ове недеље. Откривање: Волим Гоогле-у и све то ради, само не толико као и Аппле. Дакле, када кажем андроид заиста размишљам Иос, а када сам Аеродром кажем да сам стварно значење Аеродром. Дали смо мој брат Ден Аппле ТВ-а за његов рођендан, и ужива у покушајима да се интегришу у своје поље све андроид све време окружењу. Посебно занимљив је његов гипотеза о доступности Даљински апликације у андроид тржиште.

Прошле недеље је у првој недељи у којој никада нисам буквално узео мој лаптоп из своје торбе. Уместо тога, сам живео нон-стоп са иПад, користећи УордПресс апп да измените куцању у колони прошле недеље, слажем апликација како би бесмислено удубљење у мојим заостатак трошкова, и раде невероватне рад на салесфорце.цом током остатка мог будни. ФацеТиме и Скипе ме чува у петље са породицом и пријатељима, а јуче сам изнајмио епизоду Греи'с Анатоми мој отац у праву избрисана, док снимање опасности.

Реч о закупа: Волим изнајмљивање показује за 99 центи и да их никада додир хард диск, осим за кратак период у којем кеширање Аппле ТВ-а користи свој "пртљаг" да локално сцени показати. Волим и колико Аппле ТВ-а ради исту ствар кад Аеродром користите воки снимљене емисији из мог иПад на велики екран, штедећи време трајања батерије на иПад када Прикажи су кеширани. Како све више и више мојих потрошње медија тече кроз иПад, свако мало батерије конзервације чини све разлику.

Некако у последњих неколико месеци иПад живота, моје године аверзије према изнајмљивање и преференција за "поседовање" има обрнута. Некада сам вредност илузију да је књига моје контроле, где је дигитална верзија ограничена и пролазним. Откривање: Ја сам о томе да Битлса референцу. Волим Битлси и тако се јабука. Ако сам тип Битлси на иПад је аутоцоррецтс да Битлса, покушајте да унесете Андроид и видети шта се дешава.

Тако сам купио или добио Џона Ленона аутобиографији Филип Норман пре неколико година. Прочитао сам је у уклапа и почне, све до неко (можда ми је, можда не) просула кафу на њега и засићене првој трећини веома дуго књигу. Провео сам сат времена раздваја странице и сушење њих појединачно тако да не изгуби превише приповедања. Онда иПад стигао, сам преузео из књиге запалити апликација, и никада поново дотакао папирну верзију. Морална: имате Верзија за штампу као у кршиш то што је купите. Поседујем кафу умрљан заглави-заједно странице где је Јован Павле састао и одлучио да га доведе у иако је коначно ће преузети и троше недеље на Максвелове-јев сребрни чекић. Читао сам о овој теми иПад.

Данас

Няма коментари:

Публикуване на коментар