неделя, 8 май 2011 г.

Да ли је гаминг индустрија Кретање онлине Тоо Фаст?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/AqDu9IcQcSA/Is-the-Gaming-Industry-Moving-Online-Too-Fast:
РианДЈ пише са својим реакција на ПСН у Сони прекида, питајући се да ли наша журе на онлине услуге и дигиталне дистрибуције за игре је мало превише ентузијазма. "Ја волим технологију, ја само желим да успори Знам да звучи као љута стари" Силазим мој травњак "врста момак сада, али. До моје 8-битни Нинтендо умире од пластике корозије и старости, она ће се наставити да играју било коју игру сам само наћи као што је требало на Онлине посвећен играма., једног дана ће изгубити сервере пада система, као што је Сони проблема, ће изазвати прекиде.. мислим, ако ми не успорава, стабилизује текуће технологију и обезбеди сигурност, наћи начина да се гарантује да су ставке су купили трајно власништво, чак и без физички примерак, ми можемо да видимо компаније као што су Нинтендо каже да онлине не вреди га! "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар