петък, 1 април 2011 г.

Питајте Енгадгет: најбољи УСБ слушалице за Скипе позиве и он-Го-подцастинг?

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/03/31/ask-engadget-best-usb-headset-for-skype-calls-and-podcasting/:
Знамо да имате питања, а ако сте довољно храбри да питам свету за одговоре, ево одвод за то. Ове недеље Поставите Енгадгет питање долази до нас из С поштовањем, који је успео да уништи свој Фрееталк Евериман у току груби битке унутар комад ручног пртљага. Ако сте у потрази за послати упит на своје, кап нам линију на питајте [у] Енгадгет давт] цом [.
"Ја сам претходно у власништву Фрееталк Евериман, познат и као јефтин, $ 30 УСБ слушалице који је изузетно згодан за израду Скипе позиве, па чак и Подцастинг у тихој просторији добро. Путовао, али не довољно добро. Недавно, један од уха шоље су демолиране током бурне лет назад из Њујорку, а сада ми треба замена се. Ја сам превише груб у ове ствари да потрошите више од $ 40 или $ 50, тако да изван замене је у натури, оно што ми опције за УСБ слушалице који путује лако руке? ћете бити слуха много ме месецима који долазе, тако да не воде мене је на странпутицу. Мој живот, као што су, је у свом све-тако-способне. "
Није много више рећи када се питање не долази од треће стране, тако да ... забавите се у коментарима!

Питајте Енгадгет: најбољи УСБ слушалице за Скипе позиве и он-Го-Подцастинг? првобитно појавио на Енгадгет дана Чет, 31 Апр 2011 22:39:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар