неделя, 10 април 2011 г.

Сони Мове.ме база података се користи за креирање гест-скрипта возача миша (видео)

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/04/10/sonys-move-me-database-used-to-create-gesture-enabled-mouse-dri/:
Осим ако сте у чудне промотивни маскоте , видео игре, или мерење ротације земље , ПлаиСтатион Премести вероватно није ухваћен ока. Ево идеја: Шта ако бисте могли талас је о томе да контролишете свој рачунар? Раније ове недеље, електронике Хоббиист Јаков Пенноцк користи Мове.ме Ц библиотеку за изградњу гест контролом возача миша, а ми смо добили после паузе пројекта Тецх демо. Гледају као Пенноцк лансира на Фацебоок цртајући "Ф" почиње видео са Јаунти "В", а затвара неколико ставки са брзим "Кс" преко предлог прекршај прозора. Контрола кретања се учитавају преко сопствене гест Створитеља признање библиотека, названа хиперглипх, за које тврди да може да снима покрете са 98 одсто тачности. Као Мове.ме је тренутно затворено бета, Пенноцк држи изворни код испод жита, али он се нада да ће на крају ставити возачу да користи контролу гест-базиран Линук-Медиа Центер. Прилично уредан, али не сасвим довољно да се отклонила наше Кинецт пијук зависти.

[Хвала, Роберта]

Наставити читање Сони Мове.ме база података се користи за креирање гест-скрипта возача миша (видео)

Сони Мове.ме база података се користи за креирање гест-скрипта миша возача (видео) првобитно појавио на Енгадгет дана Нед, 10 Мар 2011 09:51:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | Соурце Јацоб Пенноцк | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар