вторник, 26 април 2011 г.

Наслов Цонтест: Спајк Ли Обама тражи осмех за фотоапарат

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/04/25/caption-contest-spike-lee-asks-obama-to-smile-for-the-camera/:
Само зато што може не значи да треба да ...

Џо Флетли: "Само минут, девојка 6 је стриминг на Нетфликс."
Ричард Лавлер: "Дајте ми 20 Д Енергизирајуће."
Теренс: "Питање је само: калеидесцопе или ковитлати?"
Брајан: "Ја не добијам било барова?. Јесам ли то право Холдинг"
Зацх Хониг: "Хеј Ричард Брансон, нашао сам свој Доппелгангер!"
Мајкл Горман: "Нисам сигуран шта је још чудно - фотографије са таблета или беретку / ролка мода комбо"
Крис пастрмка: "Био сам у нади да ће се Рози Перез, али претпостављам да ћете учинити."
Дон: "Још увек је свој потез у речи с пријатељима, господине председниче."
Тим: "У реду Барак, можете га забавити док сам се ушуњао и ..."

Наслов Цонтест: Спајк Ли Обама тражи осмех за фотоапарат првобитно појавио на Енгадгет дана Пон, 25 Јан 2011 16:51:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | Соурце АБЦ Ворлд Невс | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар