петък, 18 март 2011 г.

Андроид игре Девс бриге око Лакоћа копирања

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4AO1ZwWDbrk/Android-Game-Devs-Worry-Over-Ease-of-Copying:
Гардијан извештава о проблемима са којима се суочавају креатори игре на Андроид Маркет. Неки независни програмери су налаз да су њихове игре сувише лако копирају и продају конкурената, а они кажу да Гоогле не реагује довољно брзо на извештаје о кршењу. Цитирање. "Један од мојих клијената ми је послата пре три недеље, и обавестио ме да друге компаније је продаје верзију моје апликације - пиратски и уступио као своју Наравно да сам контактирао у гостима Гоогле-права Било је Гоогле-два дана да преузме. око надоле овог издавача је такође продаје друге верзије пиратских игара. Контактирао сам оригинални програмери тих игара. али су и даље се продаје недељу дана касније помислили [Гоогле] можда телефон за такве ствари. ја бих Такође имајте на уму да издавач продаје пиратских игара је и даље тргује на Андроид Маркет Нису. ни добили свој налог суспендован ... Зашто су ови рачуни и даље дозвољено да се трговање То је занемарљив колико сам забринута.. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар