петък, 18 март 2011 г.

"Авантура" у селф-издаваштво књига ИТ-

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/T39l4_NP0L0/The-Adventure-In-Self-Publishing-an-IT-Book:
Анонимни читалац пише: "Аутор Кеир Томас је блог о својим искуствима себе објављивања књиге рачунарство Цитирање:" Знао сам да објављивање књига ће бити тешко тако да сам ударио на идеју:. Зашто не поклања еБоок (ПДФ) верзија? могао сам да користим Амазон С3 за хостовање фајлова, тако да би ме то кошта само неколико долара месечно Наравно довољно, дајући еБоок даље генерише велики публицитет.. ... Како иде на продају почетком 2009, књига ме је направио 9.000 долара ... ја сам имао лошије плате у мом животу, и ја сам веома захвалан, али знам Укупно хонорар би вероватно био већи да сам прошао кроз традиционалну руту рада са мејнстрим издавача.. ја процена морам да поклања 446 примерака Књига за сваку продају штампаног издања. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар