четвъртък, 17 март 2011 г.

Интернет Екплореру 9 хитова 2,35 милиона преузимања у прва 24 сата, ми смо благо импресиониран

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/03/16/internet-explorer-9-hits-2-35-million-downloads-in-first-24-hour/:
У реду, тако да 2,35 милиона преузимања у једном дану није ништа да се ругају, али није монументално достигнуће у смислу претраживача преузимања у првих 24. Порука да је званични блог за Интернет Екплорер користи реч "Вов" да опише ИЕ9 бројеве, али с обзиром на Фајерфокс 3 има Гинисов светски рекорд за већину софтвера преузимања у дан, са 8 милиона давне 2008, ми смо нерадо позив Ова вест Вов-достојни. Имајући у виду, Фирефок 3 је доступна и за Мац и ПЦ, али је ипак победио Виндовса нови претраживач три пута више. Немојте погрешно да нас, ми волимо ИЕ9 , али ми и даље мислимо мало скромности иде дуг пут.

Интернет Екплореру 9 хитова 2,35 милиона преузимања у прва 24 сата, ми смо благо импресиониран првобитно појавио на Енгадгет дана Сре, 16 Апр 2011 22:02:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | Соурце Уиндоус | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар