събота, 12 февруари 2011 г.

Как големи филмови студиа, Манипулирайте YouTube Потребители

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZzJI3HRjDXU/How-Major-Film-Studios-Manipulate-YouTube-Users:
Анонимен читател пише "Една година преди големите компании за филма бяха предложени възможност от YouTube на" блок, реализират или песен "актуализирано материали с авторски права, студиа, като" Дисни "вече бяха експлоатация PR компании да създават фалшиви потребители YouTube - в комплект с автентично" модерен "полу-грамотни потребителски профили, по сметки, които се оказа, създадени от млади и" нервен "юноши. Тези изкуствени" потребителите са в състояние да публикувате висока разделителна способност видео клипове от авторски права филми, без да бъдат наказвани или възпрепятствана от алгоритми на YouTube за идентифициране на съдържанието , и техните мнения, умишлено натъпкани с пиратството, свързани с термини за търсене и във времето (дори и за ден, в един случай), за да съвпадне със свързани DVD и Blu-Ray за пресата, понякога натрупат милион и половина или повече попадения, докато тези на истински ъплоудъри YouTube попадат в защитната стена на съдържанието на сайта за самоличност. В тази статия се говори за това как големи студиа са реагирали на YouTube през последните четири години, а също така разглежда в дълбочина три такива примери за явни astroturfing "участието на театрални или диск изпускане на Toy Story 2, Speed Racer и Spider-Man 3. "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.


Няма коментари:

Публикуване на коментар