неделя, 16 януари 2011 г.

Съвети за преподаването на Linux да ВС първокурсниците?

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/u95stKbsY8Y/story01.htm:
copb.phoenix пише "Аз съм втори курс студент по компютърни науки лаборатории преподаване компютри на първокурсник клас, готов да отиде по-голямата тънкост на терминала Linux и GUI. Макар че аз имам свои идеи и професор през този клас да се опре, аз открих, че трудно да се получи на няколко студенти, които съм се опитвал да научи в миналото, за да се свържете точките и да разберат как се отнася към това, което вече знаем за компютри. Има ли някой отвън да имате някакви съвети за как да се ангажира и да вдъхнови предстоящото ни класа? (Може би от значение: Нашите машини се изпълняват Ubuntu Харди.) "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар