Хю Пикънс пише "Джонатан Фейхи пише за АП, че като първи на масовия пазар електрически автомобили влезе в продажба следващия месец, на енергетиката е изправена пред огромни възможности за растеж, с SoCal Edison очаква да бъде 100 000 коли таксуване от 2015 г. и Калифорния определянето на цел на . 1000000 електрически превозни средства до 2020 г. Но полезност мениджъри се притесняват, че трудността да се поддържа осветлението за първи реколта от купувачи - и техните съседи - може да забави развитието на тази индустрия, защото това е неизбежно електрически компании ще пострадат някои трудности в началото на деня . "Ние всички ще бъде много по-умни от две години от сега", казва Марк Пери, директор на продуктовото планиране на Nissan Северна Америка. Когато се включи в дома зарядно устройство първата Лийфс и волта ще изготви 3300 вата и да вземат около 8 часа, за да доставят пълно зареждане, но и двата автомобилни производителя може скоро да засили, че за 6600 вата. на Tesla Roadster, електрически спортен автомобил с огромна батерия, може да изготви 16 800 вата. Това означава, че добавянето на електрически превозни средства или по два в региона могат да се като добавяне на друг дом, и може да се подчертае, че услугите оборудване тези къщи. Проблемът е, че трансформатори, които разпространяват енергия от електрическата мрежа до домовете често са проектирани да поемат по-малко от около 12 000w, така че допълнително натоварване на трансформаторните от една или две електрически превозни средства може да доведе до това да прегрее и да се провали, като унищожават захранването на блока. "
Прочетете повече на тази история в Slashdot.
Няма коментари:
Публикуване на коментар