неделя, 28 ноември 2010 г.

Какво 2D GUI фондация ползвате?

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/b64Z32IMlGQ/story01.htm:
Zmee пише "Аз гледам да си изгради 2D молба за лична употреба, а аз ще трябва да използвате платно да нарисува потребителски обекти. Аз се опитвам да се определи какво основа за употреба и не намира добро сравнение един до страна на . различни вкусове За справка, имам нужда от крайния молба за работа в Windows;. Linux е удобно, но не е задължително Аз погледнах в WPF, Qt, OpenGL, Tcl / Tk, AWT Java, както и други, имат малко предимство, че да. на самия език, но всеки един от уроците, които изискват значителни инвестиции време. Като такъв, аз гледам да видя какво общността използва и това, което изглежда да работи за хората, преди да направите тази инвестиция. "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар