събота, 22 октомври 2011 г.

Питајте Сласхдот: Детекција зрачења у Токију Стални?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6fjoOzCI0pA/ask-slashdot-radiation-detection-for-tokyo-resident:


Анонимни читалац пише: "Ја сам Американац који живи у Токију Приче су почеле ничу о" зрачењу вруће тачке "у Токију и околним префектурама, тако да су почели да брину живим на првом спрату моје зграде и.. права од стране наше машине за веш је олука вани који је запушен са кишом воде и блата, која ме је посебно забринут због тога што моја супруга и ја планирамо да имамо децу ускоро Очигледно нико из владе ће доћи да се провере. наше олука тако да осећам потребу да преузме ствари у своје руке ја апсолутно не знам, па сам питам вас момци.. Каква зрачења детектора треба да добијем? Гајгеров бројач? Ако је мера гама зрака је то довољно? су алфа и бета опасни превише знам нико нема све одговоре у вези са радијацијом, али било који савет ви могли да ми би било сјајно. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.

Няма коментари:

Публикуване на коментар