събота, 22 октомври 2011 г.

Питајте Сласхдот: Шта Реци високог сцхоолерс О компјутерске науке?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/3xHOb2WAgjA/ask-slashdot-what-to-tell-high-schoolers-about-computer-science:


Први пут прихватио подносилац лслллл пише "Добио сам извући (без моје намере) на три 20 минута заседања, у разговору са средњошколцима о информатике и програмирања, и ја сам питајући се шта су неке од ствари које сам треба да разговарате са њима о сам. претходно урадио исту ствар за четрдесет минута периоду, а сви студенти су желели да разговарају о игри програмирање Моја једина игра програмерско искуство датира из касних 80-их и програмирање неколико утакмица (неки који се простире на врху мреже Новелл) у. турбо Паскал Од тада сам урадио доста дизајн базе података, веб интерфејса за програмирање, и системе конфигурацију и интеграцију Прилично сам течно са оперативним системима Виндовс и Линук, али мој савремена знања програмирања су донекле ограничене на ЦолдФусион, ПХП, ЈаваСцрипт, СКЛ и басх.. скрипте. Да ли да разговарам са њима о различитим аспектима информатике, како је воле да раде пуно радно време у компјутерској индустрији, или да направим да се седнице само питања и одговора, од 20. минута можда не дозволите ми да разговарамо и да питање и одговор "?

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.

Няма коментари:

Публикуване на коментар