неделя, 16 октомври 2011 г.

Десет савета о томе како да радите са својим Управног одбора

Занимљиве вести о УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/WpZF62lrjTA/:
len_jordan

Напомена уредника: Овај пост је гост написао Лен Јордана, који је подухват партнер у Мадрона Ризични групе , а тренутно има одбора места у компанијама као што су Цедекис, МакПоинт Интерактивни, Запд, Цонтрол4, ДСИК, Медио и Ветпаинт.

Кад год сам инвестира у ново предузеће, шаљем директор моје уобичајене е-маил са саветима о томе како да раде са својим новим одбора. Провео сам 24 година у софтверској индустрији, укључујући држање оперативних улоге у три раним фазама софтверских компанија и одбора места у 12 новооснованих-па сам помислио сам "Топ 10" листе на негу и исхрану чланова одбора могу бити од помоћи други директори и извршни као добро.

Дакле, без даљег одлагања, ево га:

1. Имају план и добили читаве компаније и одбору да разумеју и подржавају га.

Пословни план компаније и стратегија мапу где идемо. План скоро сигурно ће се променити, али најбоље би сви директори обавештени о томе где смо рекли да ћемо, где смо тренутно иде, и зашто смо променили планове ако смо урадили.

План не би требало да буде да је компликовано. Превише бизнис планова употребе вишесложан придева и прилога-план треба да буде једноставан, чак и ако производи су компликоване. Суштина бизнис план треба да буде једноставан довољно за шест година да чита и разуме.

Ми треба да се договоре о плану који описује наш циљ клијенту; компаније производе и конкуренције. Овај план обавештава производ план (укључујући временски оквир и запошљавање захтеве, као што је колико много људи треба да се изгради, тржиште и продају производа) и П & Л (прихода, расхода и нето прихода) избио је месец и квартал и за истраживање и развој, продаја и маркетинга и опште-и-административне трошкове. Продаје и маркетинг плана иде с тим, укључујући и производ и цене модела.

Предност је да одобри изнад, а затим остати изван начин-ЦЕО прилика
трошкове вашег времена је невероватно висока.

2. Реците нам ако план промене за "мале разлога".

Највећи планови мењају из тактичких разлога - на пример, производ је раније / касније него што се очекивало. Или клијенти су усвајање / куповина раније / касније него што је планирано. Волим процес у коме, ако план сменама, директор превентивно Регулатор гаса инвестиције / трошење без питали. На пример: да нам кажете шта ниво пословне напретка / метрике (нпр. довнлоадс, инсталира, коришћење, суђења, резервације, уговори затворене, итд) које желите да видите да се осећају добро у вези потрошње у плану (или испод њега ако је потребно), чак и ако још увек нисмо сигурни прелази приход током текућег периода.

Насупрот томе, који ниво напретка изнад плана би ли желе да инвестирају агресивније и које кључне инвестиције (производи, продаје и маркетинга запошљава) би сте направили? Пошто је читав план и потенцијалне обавезе су се сложили да унапред чини много лакше за вас да радите свој посао и за нас да се клони начин. Планови не морају да буду савршени, и мењају, посебно на стартупс.

3.. Реците нам ако план мења пуно за "велике разлога".

Понекад је потребно да промените планове из стратешких разлога. Најбољи Директори су стално тестирање и поновно тестирање њихове основне хипотезе. Да ли постоји и даље основни проблем смо проблема, или тржишне прилике ми бавимо? Да ли смо и даље спроводи прави производ? Да ли смо продају на десној страни купаца? Да ли начина да се продају и маркетинг право за тржиште и производ? Да ли смо као конкурентни као што смо мислили? Да ли је нашем тиму као добри као што смо се надали?

Бити директор је тешко, јер потребно је да имате осуду и обавезу да посебну стратегију, али потребно је да стално изазов претпоставке Унде

Няма коментари:

Публикуване на коментар