Фацебоок је поднео захтев за заштитни знак на употребу речи "Фејсбук" на визит картица, и још чудније, "не-магнетно кодиране" личне карте, између осталог. Уколико је одобрен заштитни знак би требало да заштите користећи реч Фацебоок-у наведеној форматима, не било који стварни проналазак.
Па шта ако Фацебоок-само жели да заштити употреба речи Фацебоок-у визит картице? Па, изгледа овако заштитни знак ће покрити то и још много тога, укључујући и "визит-карту и идентитет услуге дизајна карта", "штампарске услуге" и злослутним "олакшати друштвене и пословне мреже кроз пружање података за употребу на своје пословне и личне карте. "
Више авесомели изгледа заштитног знака ће покрити КР кода и НФЦ / РФИД случајева употребе - које раде преко магнетне индукције, а не поменути магнетно распоред - слично као присуство карте и пхотобоотхс који вам омогућава да пошаљете и означавање фотографија на Ф8 (види лево ).
Лако је замислити неки мајстор Фацебоок-плана, где ће дати корисницима Фацебоок-нека врста јефтине физичке ИД који се могу читати од стране паметних читалаца и користе се за различите облике практичне сврхе. На питање, људи упознати са Фацебоок-ствар нема појма о томе да ли је ово заправо функционише. Такође сам немам појма колико цесто фирме заштитни знак нешто и онда у ствари, не искористе жиг.
Ако Фацебоок су да развију неку врсту физичког ИД система, било би сјајно за маркетинг и изузетно практична, тј Замислите иде на концерте или филмова, куповина карата преко Фацебоок-а и свипинг кроз привесак за кључеве картицу.
Да ли су Фацебоок-личне карте у нашу будућност? Па идеја није тако далеко од реалности - на крају крајева, Фацебоок је већ идентитет систем интернет, зар не?
Слика путем: Гсхарма
Фацебоок је највећа светска друштвена мрежа, са преко 500 милиона корисника. Фацебоок је основао Марк Зу
Няма коментари:
Публикуване на коментар