неделя, 16 октомври 2011 г.

Како То Цатцх а Тхиеф лаптоп?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/kOG1PUtK6TE/how-to-catch-a-laptop-thief:
Први пут прихватио подносилац отаку244 пише "Провео сам дан у Ванкуверу ове недеље док је радио у Сијетлу Док сам уживао области., Неки грађанин Ванкуверу одлучили да уживам Мацбоок Про, нажалост, нисам открити све док се нисам већ био натраг у. мој Хотел Сеаттле Непотребно је рећи., ја сасвим сам миффед на целокупно искуство Срећом, ја сам ЛогМеИн инсталиран на тој машини.. сам дао ИП адресу ВПД, али они кажу да се закони не дозвољавају гарантује само на физичком адреса везани за ИП То звучи као сребрни метак је да се слика особа која користи рачунар.. питање постаје, како да убеде момак да покренете скрипту која ће слику о њему и СМТП ми га Обећавам да објави слике момак ако је то добијете је скинула успешно! "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар