вторник, 20 септември 2011 г.

Када Пријављивање постаје "Онемогућавање у? '

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5QV6aa934zQ/When-Does-Signing-Up-Becoming-Opting-In:
АмиВернон пише "Овај комад из РУУ ме је размишљање о томе да ли, када се пријавите за приступ сајту, ви заправо потписивањем да се мноштво спам електронску пошту од њих једног опт-ин је и даље заиста популаран, који. Приметио сам, јер сам често штиклирајте кутијицу указује не желим е-пошту од компаније или издавача сам увек претпостављају да је давање мој стварни емаил адресу значи да ћу да се спама типа е-поште из кога. Још увек изненађења. ми се да већина људи не Али, то не подигне добро питање: ".? ажурирања" не би требало да се пријавите за нешто без аутоматски се пријавили за бескрајни ток "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар