неделя, 18 септември 2011 г.

Израда Фацебоок самоизлечење

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9shqwZZ2ypM/Making-Facebook-Self-Healing:
Нови подносилац дјепс пише "Ја сам за постизање одређеног степена аутоматизованих решавање проблема са Нагиос догађај скрипте руковаоца и РаббитМК, али Фацебоок је то урадио на много већем обиму него моја стара времена администратор Цитирање:" Када инфраструктуру је величина. Фацебоок, увек постоје поломљене сервере и комада софтвера који су отишли ​​доле или су генерално лоше понаша у већини случајева, наши системи су пројектовани тако да се ова питања изазивају мали или никакав утицај на људе користи сајт.. Али понекад мало испада може да постане већи хаварије, узрокујући грешке или лошег рада на сајту. Ако комад поломљене софтвера или хардвера не утичу на сајту, онда је важно да ми то поправити или заменити га што је брже могуће ... Морали смо да нађемо начин да се аутоматизовано. руковање оваквим питањима, тако да људски инжењери могла би бити усмерена на решавање и спречавање већих, сложенијих хаварије. Тако сам почела да пишем писма када сам имао времена да аутоматизују исправке за разне врсте сервера и поломљене комаде софтвера. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар