неделя, 18 септември 2011 г.

Ремек-дело: Тони Хавк с Про Скатер 2 за Дреамцаст

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/KEpLS-Lq0pg/masterpiece-tony-hawk-2-for-the-dreamcast.ars:

Тешко је говорити о важним игре без делвинг ружно свет аутобиографије, али ја чврсто верујем најбоље игре су оне које су важне не само за свет игара, али и да наш сопствени развој. Наслова који се секу у тренутку када обе индустрије и наши животи променили су увек ће бити оних које смо одјекују са, и зато може да буде ремек дело серије хит и пропустити са читаоцима. Неки људи деле то време са писцима који су се пукотина на одређени наслов, а други не.

Тони Хавк је игра сам открила у подруму куће мој добар друг Скот, и сам пробао само зато што његов брат оставио на на ПлаиСтатион. Скот и ја требало је да уради нешто тај дан, али сам завршио играње игре сатима, чак и ја проналажење препуштени сами себи у подруму Скота. До краја дана, имао сам сопствену копију.

Игре понекад потрајати сатима да тоне њихове куке у нас, али Тони Хавк је прва игра која је успела да направи чак цлумсиест будале верују да скејтборд морао бити најзабавније што евентуално могао Тони Хавк је ритам утакмица много пре гитаре. јунак дошла, када сте почели да ухвати трик после трик, игру и контролер нестао. То је био само ти и ваздух.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар