понеделник, 26 септември 2011 г.

То је оно што Победнички Феелс Лике, Схакер издање

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/z27jBQqurn8/:
photo

"'Шта.?" "Направили смо га да поремети", Сара рече смирено. "Ми вриштала тако тешко да се пробудио из зграде."

Након вриштање завршила, Израел заснован на Шејкер дитцхед Бурнинг Ман планове за ТецхЦрунцх пореметити СФ 2011 пробе у Сан Франциску, осмишљавање план који би их купи неко време (пита да ли су могли да свих 13 оснивача на сцени), и да тај план супротан ефекат (ми је рекао: "Да.").

После живе преко Ерик им говори да њихов био један од "најдосаднија презентација коју сам икада чуо" и једући своју страствено изјашњавање о кривици, "Одведи ме са вама да шејкер, да се осећам ја сам у бару! Уместо списак 25 додатим функцијама, дај ми један добар искуство ", тим је провео бесану ноћ практикује своју презентацију пре него што је бачен на бини.

"Остатак приче је добро документован , "Ионатан каже:" музика која не ради, рачунар који замрзла баш као што смо ишли на сцени, тим у Израелу учествују у Шејкер плес на траци, ослобађајући црвена срца са публике, и наравно Мајк - пун такта -. најава "

Није ни чудо да се уместо присуствују после партије као победници , Шејкер тим само срушио у својој хотелској соби (фото изнад).

Каже Ионатан, "момак на слици је очигледно Енди, наш шеф финансија ... Он је један држи леђа сваки долар у нашој компанији - није могао да пустите картона провери док не буквално отишао у кревет са њим."

Ох, то је хаос, да, и акустика

[Кск] [кк] [кк]

Да
Ох, ја немам појма како да је ниво напоље.. То је невероватно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар