понеделник, 26 септември 2011 г.

Питајте Сласхдот: ЦС Градс сликања послове?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Tqduh_HACjQ/Ask-Slashdot-CS-Grads-Taking-IT-Jobs:
Анонимни читалац пише: "Ја сам ускоро бити Мастер заврше универзитет смер за компјутерске науке - са свим тим ЦС подразумева Наравно, то дође време да се почне лов посао, и док постоји неколико стварно ЦС. типа послове око себе, приметио сам да ће неколико ИТ Јобс бити знатно погоднији за мене лично, али ово ме наводи на питање (под претпоставком да ће ме запосли, наравно) - да има ИТ искуства повређен мој посао изгледа доле. ? пута би будућих послодаваца видети да и да буде мање вероватно да ме запосли - или голубар рупа ми је у "?

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар