сряда, 28 септември 2011 г.

Уради сам Ардуино сат који заправо ношење, и даље вас неће освојити тачке са даме

Занимљиве вести УРЛ:http://www.engadget.com/2011/09/28/a-diy-arduino-watch-thats-actually-wearable-still-wont-win-yo/:
Ардуино ЛЕР Погледајте
Ево мало модни тајну: То је све о детаљима. Носите јефтине квадратних пете ципеле са тим $ 5.000 одело по мери и људи ће приметити. Исто важи и за гледати. Ваш сат може рећи доста о вама, укључујући: " . Ја сам велики штребер, молимо тукли ме и узети свој новац ручак " Дакле, шта Ардуино гледају реците ваше колеге? Па, за један, да сте сувише много времена на својим рукама. И два, да сте лукави особа способна да ставимо свој мозак месо да раде изградњи стварне ствари. Наравно, говорећи време са низом јарко сија ЛЕД диоде на изложени ПЦБ-а и поручује да бити модеран није ваша основна брига. Ако сте у потрази зарадити неки Геек кредибилитет, а могу да живе са чињеницом да носи ово ће вероватно вас коштати да слатка девојка је број у бару, ударио до извора за инструкције. Барем ношење Ардуино сат је нешто мање упадљиво него Стеампунк ​​верзија видели смо прошлог лета. Још један ПИЦ после паузе.

Наставити читање уради Ардуино сат који заправо ношење, и даље неће победити ти тачке са даме

Уради сам Ардуино сат који заправо ношење, и даље неће освојити вас тачака са дамама првобитно појавио на Енгадгет он Фри, 28 Оцт 2011 14:12:00 ЕДТ. Погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | извор Инструцтаблес | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар