вторник, 26 юли 2011 г.

Кетрин окреће неверство, страх од љубави у причу вођен слагалица

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/iSI3wZJ6-Wg/catherine-turns-infidelity-fear-of-love-into-a-story-driven-puzzle-game.ars:

Када је реч о моралним изборима у видео играма, ми обично имају скоро потпуну контролу над тиме како наш карактер дела. Игре као што су Масс Еффецт нас обучени да бирају између добра и зла, и за све сложеност ових игара, избор су углавном јасан и очигледан. Да ли желите да убије некога или нека се живи? Лек болест или да неко умре за профит? Ретко има било двосмислености. Затим, ту је Кетрин.

У Кетрин будете варали своју девојку. То се дешава чим игра почне, и немате другог избора у питању. Са ваше тачке гледишта што почнете пиће у бару, а затим пробудити са веселе плавуша у свом кревету. Игра ће почети да попуни празнине и нека знате како се то десило, али то ће се догодити без обзира на све. Ствари које немају моћ над имају тенденцију да утичу игру на начин који нису тако очигледне као што мислите, а то доводи до неке узавреле напетости како играте.

Ох иеах, а то је слагалица.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар