вторник, 26 юли 2011 г.

Са 2.0 Ассистли доноси Једноставно Модел одређивања цене, награде, и мало Слободан софтвер Кориснички сервис

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/LahD5KZbc40/:

Ассистли , облак заснован на корисничку подршку платформи, подигао 3 милиона долара у финансирању у јануару ове године из Буллпен капитала , Индекс подухватима , Салесфорце, као и неколико других анђела и Подесавање тастатуре.

Од лансирања у септембру прошле године, а имајући на нови капитал, Ассистли је довео на компаније као што су Иелп, Етси, 37сигналс, Пандорина, Вимео, и Спотифи као муштерије које уредно плаћају, привлачећи их платформу корисничку подршку која омогућава предузећима да одговоре својим клијентима изван традиционалних путева кориснички сервис као што су е-маил и телефонске позиве тако што ћете у друштвеним медијима разговоре на Фацебоок, Твиттер и друге социјалне умрежавање интерфејса. Она такође помаже да покретање рачуна Марка кубанске и Дејвид Лиу, као саветници.

Али иза способност да прати брбљање корисника на више различитих канала, Ассистли омогућава предузећима да филтрира те разговоре, организовати их у приоритетним, делотворан листе, као и постигне приступ клијентима историје, аутоматизују све ове подржи процесе, и приказ метрика и анализе.

Још један велики продаја тачка за Ассистли је његов модел одређивања цена, која је укључивала "Флекс" модел одређивања цена, који је омогућио корисницима да купују време права кориаћења, за кориснике који нису пуно радно време агената (као ексецс, програмери, маркетинг, итд), са способност да створи додатне Флекс седишта потпуно бесплатно по седишту.

Међутим, од лансирања, као што је добра покретање корисничку подршку, Ассистли је слушао своје повратне информације корисника, а мисли да је пронађено још привлачан ценама структуре. На крају крајева, не постоји више привлачан речи него "слободно".

Данас, Ассистли је 'Ролинг из нових ценовних модел који укључује потпуно функционалан верзију своје услуге бесплатно - уз верзију 2.0 свог СааС софтвер. Ассистли ко-оснивач и ЦЕО Алекс Бард нам је рекао да је оригинална цена модел је "познати СааС модела сте видели стотине пута", било је три нивоа (стандардно, професионалне, и предузећа), са сваким суза додавање више функција , али истовремено постаје скупљи на по-седиште основи.

Идеја која стоји иза ажурирања је да побегне из понуде "хобблед премијум модела". Купци рекао покретања да желе да крену са сервис за бесплатно, а затим расте јефтино као што су и сами одрасли. Шта више, корисници не воле спрата структуре цене, они желе да купе оно што им је потребно када је то потребно, да не буде приморан на надоградњу касније. Једноставно речено, они желе цени систем који је једноставан, разумљив и транспарентан, и они желе да буду у стању да промене њихов ум.

Иако можда звучи као пуно да траже, Ассистли сматра да је дошао са добрим решењем. Први стално средство је бесплатан за сваког Ассистли купца и предузећа да додате онолико "Флекс агенти", како желе бесплатно, плаћају само $ 1 сат за стварне употребе, и даље је са спрата ценама потпуно. Ассистли додао јефтина "а ла царте" надоградње које корисници могу додати или уклонити кад год су тако инспирисани.

Тим је такође грандфатхеред у свим његовим постојећим купцима, подешавање је на такав начин да им дају најбоље мешавина старог и новог. Према Бард, а не један купца цена порасла. То звучи као Нетфлик могу да се угледају из Ассистли књиге.

У другом јединственој мешавини, покретање је дао својим клијентима могућност да зарадите бонус флекс сати као награда (како је зове Ассистли Вау Награде), који зарађују само коришћењем услуге. Дакле, то значи да су акције Предузеће може да нормално да зарађује их поене и смањује укупне трошкове покретања услуге. На пример, ако посао повезује свој Твиттер налог са Ассистли, то би могло добити 3 бесплатно сата бесплатну подршку.

Няма коментари:

Публикуване на коментар