петък, 29 юли 2011 г.

Аирбнб жртва поново говори: бескућнике, уплашени и љути

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Fy7fMeBOCwY/:

Јуче смо писали о "Еј", жена која ју је Сан Франциску стан проваљена и демолирана од стране некога ко изнајмљује свој дом за недељу дана преко Аирбнб.

Било је неких конфузија о томе како Аирбнб је био и који се баве ситуацијом. Погледајте исправке тој горе, и генерални директор Брајан Цхески је порука овде на ТецхЦрунцх касније јуче говорио о ситуацији.

Догађај догодио, што је страшан ударац за репутацију компаније. Конфузија изгледа да је око тога да ли или не Аирбнб ће јој надокнадити јој губитке. Компанија на први рекао не, онда је рекао да, и појаснио да су направили понуду прошлог месеца када се то догодило, а не као одговор на ПР-олуја јуче.

И ЕЈ чинило да потврди да у њеној почетној порука 29. јуна, три дана након што се вратила кући, говорећи:

Ја бих био млитав ако нисам ту паузу да нагласим да кориснички сервис тим аирбнб.цом је диван, дајући овом злочину своју пуну пажњу. Често су звали, изражавајући саосећање, подршка и оригиналан брига за моју добробит. Они су понудили да ми помогне да се опорави емотивно и финансијски, и раде са СФПД у траг овим криминалцима.

Али, у ново радно место је синоћ , ЕЈ каже да је после 30. јуна компанија је знатно мање пријатељски настројен према њој. Више скорашњим комуникацијама, каже она, имале су за циљ добијање јој да уклоните поруку, или напиши нешто ново са више позитиван тон.

29. јуна сам послали своју причу, и 30. јуна на тај начин обележава последњи дан сам чуо од тима кориснички сервис о својој ситуацији. У ствари, мој постављен "везу" са Аирбнб престао да контактирате мене укупно само три дана након што сам пријавио злочин, 25. јуна, због разлога који су мени непознатих. Чуо сам шта од ње од тада.

Ја блог своју причу, а све ове врсте и подршку људи само ... нестала.

А пошто 30. јуна? На овај исти дан, добио сам лично позив из једног од ко-оснивача Аирбнб. Имали смо дуге разговоре, у којој је наведено да је знање (раније поменути) особу која је приведена од стране полиције, али да није могао да разговара о детаљима тих или претходним случајевима са мном, јер је истрага у току. Он је тада обратио своју забринутост о мом блогу, као и потенцијално негативан утицај може имати на раст његове компаније и текуће рунде финансирања. Током овог позива и поруке након тога, он је затражио да сам затворио блог потпуно или ограничити њен приступ, а неколико недеља касније, предложио да ажурирам блог са "обрт" добрих вести, како би се "комплетна [с] прича ".

Од 30. јуна, овај ко-оснивач је једина особа на Аирбнб од кога сам добио повремени контакт вези моје ситуације, његове поруке су усмерени првенствено на мом блогу и њених активности на Твиттер-у. (Напомена: други ко-оснивач није ми е-маил, по први пут око 2 сата ујутру је јуче, предлажући срећемо на кафу и да је "би уживала састанак" ми Он није истрагу мој садашњи емотивно стање, моју безбедност или моје благостање.. )

ЕЈ такође каже да није јасно да је да полиција има неко одговоран у притвору. И најгоре од свега, она говори о томе како њен живот је и даље поремећен, а она страхује за своју личну сигурност, јер криминалци знају скоро све о њој након живи у својој кући за недељу дана.

У међувремену, још увек сам расељено, одбацују између домова пријатеља, хвата мој јастук и оно што је остало од мојих нормалности. Проводим ујутро подсећајући ноћне море и дисање кроз напади панике, и моја поподне чишћење пешак града радњи у узалудној нади да бих могао да се опорави неке моје украдено благо. Не осећам анит

Няма коментари:

Публикуване на коментар