петък, 13 май 2011 г.

Једите мозга, избегавајте пушака: АРС игра Зомби јамб

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/-cUpPPNPMQY/eat-the-brains-avoid-the-shotguns-ars-plays-zombie-dice.ars:

Ја у незгодне ситуације који желе да поделе своју љубав зомбија са мојом децом, али је налаз да је већина ставки у свету зомбија не одговара за било кога испод 10 година старости. Када сам видео Зомби коцкица на продају у моју локалну продавницу Гаминг о слободном стрип дан, знао сам да сам коначно нашао оно што сам тражио: игра у којој сам могао да претендује да једе мозак недужних људи са мојим осам година Дечак без њега ожиљке за цео живот.

Ово је игра која се заснива на срећу и ризика-вс-РЕВАРД механичар који могу довести до неке напете тренутке. То је једноставна игра да науче да играју, дајући му широк апел за млађе играче и свако ко воли зомбија. Хајде да погледамо.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај пост


Няма коментари:

Публикуване на коментар