петък, 13 май 2011 г.

У фокусу: Велики података задовољава велики Складиштење: у дубину поглед на скали-аут за складиштење Исилон решење

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/E9Q_oYFUGjc/isilon-overview.ars:

Као беба НЕРД, седи у задњој соби од куће мојих родитеља и бирање у ББС у крајем 80-их и почетком 90-их, ја сам сањао "Биг гвожђа." Као и Кевина Флин, покушао сам да замислим шта се десило са мојим подацима на другом крају телефонске линије-где су модема БЛЕЕПС и хиссес и огреботине на челу? Шта је то место изгледа? Ја замишљао огроман, фригидна сале подигнутих подова у актиничне одсјај, насељен бескрајним редовима диже, Киклопски регали сложених опреме, окован клинцима са безброј блинкенлигхтс да блистао искључен у даљину. Више него било која друга искуства, било је то жеља да се зна шта је иза завесе, да виде и сазнају више о системима који пружају услуге на друге системе, који ме је гурнуо према каријеру у њему.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај пост


Няма коментари:

Публикуване на коментар