вторник, 24 май 2011 г.

У фокусу: Лекари и стоматолози реци пацијената ", све ваше мишљење су припадају нама"

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/zU0pLD-lRP4/all-your-reviews-are-belong-to-us-medical-justice-vs-patient-free-speech.ars:

Када сам ушао у просторије др Кена Цирка, био сам у потрази за чистији зубе, а не материјал за Арс Тецхница причу. Била ми је потребна нова зубара, и Иелп каже др Цирка је један од најбољих у Филаделфији области. Рецепционер ми је дао оставу са обрасцима за попуњавање. Након уобичајеног обрасца информације за пацијенте, било "заједничког приватности споразум" који ме је замолио да пренесе власништво ниједне јавне коментара бих могао писати у будућности да др Цирка. Изненађен и огорчен због ове мало, ја сам ушао у дуг разговор са Оффице Манагер Др Цирка је која се завршила у мени одбија да потпише и показујући јој ми врата.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај пост


Няма коментари:

Публикуване на коментар