събота, 2 април 2011 г.

Питајте Сласхдот: савете о "уради сам неутрона покривености?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4SNFOKa5M90/Ask-Slashdot-Advice-On-a-DIY-Neutron-Beam:
Макс Литтлеморе пише "Ја сам био узгој стоке торијум децу Гремлинс код куће користе пуно старих детектора дима са погледом ка стварању сопствене електричне енергије зрачења плутонијума црвоточина и сишли мреже једино заустављање ми је сноп неутрона поуздан.. Обзиром на то да сва опрема ја користим је поново наменско кухињска опрема, бриге о безбедности значи да сам нерадо нерадо бујна пркосан да изгради реактор за снабдевање уранијума неутронима у торијум један Тако да сам стављајући питање тамо. Да ли неко Сласхдоттерс зна опасни добар безбедан правни начин да се моћна из неутрона сноп ствари које сам могао наћи око куће? " Било би корисно да укључи слике и дијаграми свој лицни неутронске сноп агрегата пушке пиво ДИНСТАНА.

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар