събота, 2 април 2011 г.

Наслов Евровизије: Руски През је импресиониран иПад 2

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/04/01/caption-contest-russian-prez-is-impressed-by-ipad-2/:
У не-совјетске Русије ... председници имају тенденцију да добију неке прилично Сванки високе технологије поклоне . Дмитриј Медведев, лидер добрих људи Русије и један од неколико људи да успешно рок фармерке са одело јакна, је поклонио са свежим нови иПад 2 и његов израз лица као да сугерише да је одмах озрачено са експлозијама магије, бајке прашине, и осмеси невине деце широм света. Ми се само надам да није бедан фотоапарат још види, он је нешто таблета фотографије зналац .

Дарен: "Зашто, Лоокие има 2! Видим Аљаска из мог иПад!"
Џо: "Не могу да верујем да играм шах са Гари Каспаров!"
Жозе: "Питам се да ли Барак такође воли да игра на свом иПад ризика. Ја"
Јосх Ф.: "Види у? Мачка је прича, али он каже 'има' уместо 'имати!"
Дон: "Кицкин" у предњем седишту, Ситтин 'на задњем седишту, мораш да се мој ум, који седишта могу да узмем? "
Тим: ", већ је речи Другови инсталиран Гледај"
Владимир: "А ово је притисак промене за када је господин Путин је инструкције за мене, зар не?"
Ричард Лавлер: "10.000 апликације и то је још увек јефтиније од куповине Њу Џерси Нетс".
Мирјам: "И тако, ако сам ја овде Тап, она отвара врата ајкула тенк ... и овде су ласерски контроле ЕХ. Цоол?"

Наслов Евровизије: Руски През је импресиониран иПад 2 првобитно појавио на Енгадгет дана Пет, 01 Мар 2011 17:15:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк @ Дриаб (Твитпиц) | Соурце невсру | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар